قضایی

ازطریق اموال مالک متروپل خسارات پرداخت می شود

خبرمهم: استاندار خوزستان گفت: خسارت وارد شده به خانواده‌ها، از اموال مالک متروپل به آن‌ها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.

استاندار خوزستان گفت: خسارت وارد شده به خانواده‌ها، از اموال مالک متروپل به آن‌ها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، صادق خلیلیان استاندار خوزستان با اشاره به نحوه جبران خسارت وارد شده به خسارت‌دیدگان متروپل اظهار کرد: خسارت وارد شده به مردم از طریق اموال مالک متروپل پرداخت خواهد شد.

وی افزود: خانواده‌هایی که خانه‌های‌شان در اطراف متروپل بوده و یا فروشگاه‌هایی که اطراف این ساختمان هستند، تعیین تکلیف خواهند شد و خسارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بخشی از خسارت را هم بیمه پرداخت خواهد کرد، گفت: دیه همه افراد متوفی و افرادی که در حادثه ریزش متروپل مجروح شده‌اند نیز از سوی دادستانی تعیین تکلیف و برای پرداخت آن اقدام می‌شود.

خلیلیان با بیان اینکه نیازی به جمع‌آوری کمک های مالی برای متروپل نیست، ادامه داد: باید مراقبت شود که افرادی نخواهند بدون اطلاع و هماهنگی برای جمع‌آوری کمک مالی دست به اقدامی بزنند که ضرورتی نداشته باشد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا