قضایی

زندگی به سبک یک آقازاده / مدیر عامل ۲۴ ساله بانک با پول مردم کجا خانه خرید؟

خبرهای فوری: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی‌های البرز ایرانیان و ولیعصر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرهای فوری، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی‌های البرز ایرانیان و ولیعصر، در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

نماینده دادستان در تشریح  کیفرخواست گفت: با توجه به اختلاف فاحش میان سپرده‌های اخذ شده و اموال موجود مانند انتقال آپارتمان‌های مسکونی در خیابان فرشته، انتقال سه دانگ از ملک در خیابان پاسداران و انتقال اموال به نام اشخاص در بسیاری از موارد برای مثبت نشان دادن تراز مالی مبادرت شده است.

[irp posts=”12029″ name=”فیلم تخریب ویلای لاکچری دختر وزیر در لواسانات”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. اونوخت من ۲۴سال داشتم والیبال تو کوچه بازی می‌کردیم سر کیک و نوشابه،اگر میباختیم تا سه روز باید پیاده می‌رفتم این ور اون ور که پول کرایه ماشین را اختلاس!! کنم، چرا عقل م نمی‌رسید برم از بانک وام میلیاردی بدون وثیقه بگیرم ؟ چون ژن عقل اقتصادی نداشتم… ای خدا چرا اینقدر من بی فکر و بی عرضه ام، آفرین به تو ای جوان باهوش و کوشا و ساعی، حقیقتا انسان لذت میبرد ازین همه ظرفیت‌های موجود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا