قضایی

کلاهبرداری داماد قلابی

خبرمهم: خواستگار قلابی که خودش را برج ساز معرفی کرده بود به بهانه فروش خانه به نامزدش ۷۰۰ میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم،  هجدهم اسفند سال گذشته خانمی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۴ تهران مدعی شد فردی به بهانه ازدواج از وی کلاهبرداری کرده است. بدین ترتیب پرونده به دستور دادیار شعبه اول آن دادسرا به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرستاده شد.

زن جوان در تشریح این ماجرا گفت: مدتی قبل از طریق فضای مجازی با پسری به نام شاهین آشنا شدم که خود را مهندس عمران و صاحب شرکت انبوه‌سازی معرفی کرد. او با ابراز علاقه به من موضوع ازدواج را مطرح کرد و گفت یک پروژه ساخت مجتمع تجاری در سعادت‌آباد تهران دارم که پس از اتمام آن ازدواج می‌کنیم و برای زندگی به آلمان می‌رویم.

شاکی در ادامه گفت: شاهین با خودرو‌های گران‌قیمت به ملاقات من می‌آمد و یک‌بار هم مرا به پروژه مورد ادعا برد و پس از مدتی گفت می‌تواند یکی از واحد‌های تجاری همان مجتمع را با روابطی که با شرکایش دارد به نصف قیمت برایم خریداری کند بنده نیز فریب او را خوردم و مخفیانه طلا‌های خودم، مادرم، خواهرم و مقداری دلار که متعلق به پدرم بود را برداشته و با فروش آن‌ها مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تهیه کردم و به شاهین دادم، اما پس از مدتی ناپدید شده و جواب تلفن را نمی‌دهد. سرهنگ برجی، سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی در این باره گفت: با شروع تحقیقات مشخص شد شاهین که نام واقعی او خسرو است مدتی به عنوان نصاب دوربین‌های مداربسته در پروژه ساختمانی مشغول کار بوده و اوایل اسفند ماه به ناگهان ترک کار کرده است.

در ادامه کارآگاهان موفق به کشف سرنخ‌هایی از محل سکونت خسرو شدند و او را دستگیر کردند.

خسرو پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن قبول اتهام خود اظهار داشت: پول‌هایی که از شاکی گرفتم را برای خوشگذرانی و خرید خودرو و موتورسیکلت استفاده کردم./ایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا