اجتماعیبین المللیفناوری

اقدام جدید اینستاگرام برای مقابله با کرونا

خبرمهم: اینستاگرام در جدیدترین اقدام خود برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و گمراه کننده اعلام کرد که محتوای مرتبط با ویروس کرونا را از بخش پیشنهادی خود برای کاربران حذف خواهد کرد.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، همزمان با شیوع گسترده و همه‌گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از شرکت‌های بزرگ و شبکه های اجتماعی تلاش های بسیاری به منظور مقابله با انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه کننده داشته و سیاست‌های محدودکننده جدیدی را اتخاذ و وضع کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت MSpoweruser، اینستاگرام که هم اکنون یکی از بزرگترین و محبوبترین و پلتفرم های شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که به منظور جلوگیری از انتشار اخبار و اطلاعات نادرست محتوای پیشنهادی مربوط به ویروس کرونا را برای کاربران خود حذف خواهد کرد.

این بدان معناست که از این پس تنها محتواهایی که مستقیما توسط سازمان‌های بهداشتی رسمی در جهان مربوط به بیماری کووید ۱۹ منتشر و ارائه می‌شود، در دسترس کاربران اینستاگرام قرار گرفته و پوشش داده خواهد شد.

پیش از اینستاگرام شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک نیز با اقداماتی مشابه تلاش کرده بودند تا فضای مجازی و پلتفرم خود را برای اطلاع رسانی رایگان در اختیار سازمان بهداشت جهانی و سایر نهادهای معتبر قرار دهند تا اطلاعات کافی و درست در اختیار کاربران خود قرار دهند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا