فناوری

اضافه شدن قابلیتی جالب به استوری اینستاگرام

خبرهای فوری: اینستاگرام با انتشار توئیتی در فضای مجازی از اضافه شدن قابلیت جدید و بسیار جالبی به استوری‌های خود خبر داد.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرهای فوری، اینستاگرام را می‌توان یکی از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی فعلی دانست. روزانه افراد بسیار زیادی از این شبکه اجتماعی برای دیدن یا اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های جدید استفاده می‌کنند. رابط کاربری این نرم‌افزار به قدری جذاب است که تاکنون توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند.

یکی از دلایلی که اینستاگرام همیشه در حال پیشرفت است اضافه شدن قابلیت‌های جدید با انتشار بروزرسانی‌های مختلف است. می‌توان اینستاگرام را یک شبکه اجتماعی اعتیادآور دانست که در مدت زمانی چند ساله میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده است. اما اکنون یک اتفاق جالب دیگر نیز قرار است در بروزرسانی آینده آن اعمال شود.

اکنون مدت زمان نسبتا زیادی است که کاربران اینستاگرام می‌توانند از Giphy برای ارسال استیکر‌های انیمیشنی استفاده کنند. بعضی اوقات دوست شما در استوری اینستاگرام خود پستی منتشر می‌کند که شما در جواب آن نمی‌توانید از کلمات و استیکر استفاده کنید، زیرا عمق مطلب را نمی‌رسانند در نتیجه به چیز دیگری نیاز دارید. نگران نباشید، زیرا اینستاگرام در جدیدترین بروزرسانی خود به این مسئله پاسخ داده است.

جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام و ارسال گیف در استوری

اینستاگرام در صفحه توئیتر خود با انتشار پستی اعلام کرد که در جدیدترین بروزرسانی آن می‌توان به استوری‌ها با استفاده از گیف پاسخ داد. شما برای ارسال بهترین گیف به دوستان خود که بتواند بیشتر منظورتان را منتقل کند به کتابخانه بزرگ Giphy دسترسی خواهید داشت، در نتیجه اصلا نگران این مسئله نباشید که گیف مورد نظر خود را پیدا نکنید.

با توجه به اینکه اینستاگرام یکپارچه سازی Giphy را برای بخش دایرکت در سال ۲۰۱۸ امکان‌پذیر کرده بود، این یک بروزرسانی گسترده به نظر نمی‌آید؛ اما دسترسی آسان به GIF‌ها در بخش دیگری از برنامه بسیاری از سوی کاربران مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در واقع باید گفت که اینستاگرام با اضافه کردن چنین قابلیت جالبی تاثیر بسیار مثبتی روی پیام‌های ارسالی کاربران خواهد گذاشت. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا