فناوری

هشدار ایلان ماسک به کارکنان تسلا

خبرمهم: با توجه به موج بازگشایی دفاتر ایلان ماسک به مدیران تسلا هشدار می‌دهد که به دفتر خود بازگردند در غیر این صورت شرکت را ترک کنند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، بر اساس یادداشتی که برای کارکنان تسلا ارسال شده و در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا از کارمندان خواسته است که به دفتر بازگردند یا با شغل خود خداحافظیکنند.

به گزارش gadgets360، در این یادداشت آمده است: هرکسی که می‌خواهد دور کاری انجام دهد باید حداقل ۴۰ ساعت در هفته در دفتر باشد در غیر این صورت تسلا را ترک کند. رویترز نمی‌تواند فوراً صحت این یادداشت را تأیید کند. تسلا به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد همچنین ایلان ماسک برای اظهار نظر در دسترس نیست. طبق این یادداشت، ماسک شرایط هر فردی را که نتواند حداقل‌ ساعت کاری را را برآورده کند بررسی خواهد کرد.

تصمیمات سایر شرکت‌ها نسبت به شرایط دورکاری

تسلا به موجی از شرکت‌هایی می‌پیوندد که کارمندان خود را ملزم به بازگشت به دفتر می‌کنند. در حالی که برخی از کارفرمایان بزرگ به طور دائم از سیاست‌های داوطلبانه کار از خانه استقبال کرده‌اند، برخی دیگر از جمله گوگل آلفابت بیان می‌کنند که بهتر است تعاملات حضوری بین همکاران تقویت شود.

مدیر عامل توییتر پاراگ آگراوال در ماه مارس توییت کرد که دفاتر توییتر بازگشایی خواهند شد، اما اگر کارمندان بخواهند می‌توانند از خانه کار کنند. در همین حال شرکت متا در ماه آوریل اعلام کرد که کارمندان دیگر برای ورود به دفاترش در ایالات متحده نیازی به واکسن تقویت کننده COVID-۱۹ ندارند. این شرکت رسانه‌های اجتماعی قبلاً گفته بود که همه کارگرانی که به دفتر باز می‌گردند باید مدرکی دال بر انجام واکسن تقویتی خود ارائه دهند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا