فناوری

درنسخه جدید واتساپ قابلیت های جدیدی به پیام صوتی اضافه شده است

خبرفوری مهم: کاربران واتساپ پس از مدت‌ها انتظار می‌توانند خارج از چت‌، پیام‌های صوتی را گوش بدهند. همچنین امکان توقف و دوباره ضبط کردن پیام‌های صوتی نیز برای آنها وجود دارد.

کاربران واتساپ پس از مدت‌ها انتظار می‌توانند خارج از چت‌، پیام‌های صوتی را گوش بدهند. همچنین امکان توقف و دوباره ضبط کردن پیام‌های صوتی نیز برای آنها وجود دارد.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم،واتس‌اپ ادعا می‌کند که روزانه حدود ۷ میلیارد پیام صوتی در این پیام رسان ارسال می‌شود. این اما پایان ماجرا نیست. قابلیت‌های تازه‌ای به این پیام‌رسان افزوده شده‌اند. از جمله این ویژگی‌های جدید می‌توان به توقف ضبط پیام صوتی و سپس از سرگیری ضبط آن به همراه یک ویژگی پیش‌نمایشی اشاره کرد. این ویژگی پیش‌نمایشی به شما این امکان را می‌دهد تا پیام‌های صوتی خود را پیش از ارسال گوش دهید.

سال گذشته این پیام رسان قابلیت پخش سریع‌تر پیام‌های صوتی را در دسترس قرار داد و اکنون توچه بیشتری به این بخش پیام های صوتی نشان داده است.

ویژگی‌های تازه ضبط و گوش دادن پیام صوتی در واتساپ

به گفته یکی از منابع آگاه، بالأخره واتساپ اعلام کرد که در حال کار برای افزودن یک سری پیشرفت بزرگ در بخش پیام‌های صوتی برای کاربران است. اگر از خود می‌پرسید که چرا واتس‌اپ این بار به سراغ پیام‌های صوتی رفته، باید بگوییم که آن‌ها ادعای جالبی در این رابطه داشته‌اند.

اصلی‌ترین تغییر که کاربران مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند، این است که می‌توان بیرون از چت‌ها به پیام صوتی گوش داد. بنابراین دیگر نیازی نیست برای گوش دادن پیام صوتی در واتس‌اپ در یک گروه میخکوب شوید.

دیگر ویژگی جدید این پیام‌رسان به شما این اجازه را می‌دهد که پس از توقف پخش یک پیام صوتی، بتوانید آن را دوباره از همان بخش گوش کنید. برای این کار، یک نوار یادآوری نیز بالای صفحه ظاهر خواهد شد تا شما یادتان بماند که کدام پیام صوتی را گوش می‌دادید.

حتما می‌دانید که در واتس‌اپ می‌توان پیام‌های عادی را با سرعت ۲x گوش داد؛ اما این قابلیت برای پیام‌های فوروارد شده در دسترس نیست. واتس‌اپ روی این بخش نیز مانور داده و به‌زودی پیام‌های فوروارد شده هم از این قابلیت بهره‌مند می‌شوند.

در نهایت یک نوع ویژولایزر نیز برای پخش پیام‌های صوتی در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی نیز میزان تغییرات صدای ویس را از طریق یک سری موج نشان می‌دهد. البته این قابلیت از چندین هفته پیش به صورت آزمایشی برای برخی کاربران اندرویدی ارائه شد.

در نهایت اعلام شد که این ویژگی‌های جدید WhatsApp طی هفته‌های آینده به دست کاربران بیشتری خواهند رسید./دیجیاتو

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا