فناوری

«آیفون ۱۵ پرو» اولین گوشی بدون بریدگی اپل خواهد بود

خبرمهم: اخیراً LeaksApplePro ادعا کرده است که اپل، منابع قبلی Touch ID را به تیم Face ID منتقل کرده است.  این بدان معناست که اپل به طور رسمی از توسعه ویژگی اثر انگشت زیر صفحه نمایش خودداری می‌کند و تلاش‌های اصلی تحقیق و توسعه را در Face ID تنظیم خواهد کرد و علاوه بر این، تلاش زیادی برای گسترش فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خواهد داشت.

اخیراً LeaksApplePro ادعا کرده است که اپل، منابع قبلی Touch ID را به تیم Face ID منتقل کرده است.  این بدان معناست که اپل به طور رسمی از توسعه ویژگی اثر انگشت زیر صفحه نمایش خودداری می‌کند و تلاش‌های اصلی تحقیق و توسعه را در Face ID تنظیم خواهد کرد و علاوه بر این، تلاش زیادی برای گسترش فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خواهد داشت.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، اخیراً LeaksApplePro ادعا کرده است که اپل، منابع قبلی Touch ID را به تیم Face ID منتقل کرده است.  این بدان معناست که اپل به طور رسمی از توسعه ویژگی اثر انگشت زیر صفحه نمایش خودداری می‌کند و تلاش‌های اصلی تحقیق و توسعه را در Face ID تنظیم خواهد کرد و علاوه بر این، تلاش زیادی برای گسترش فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خواهد داشت.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا