فناوری

اپل پیش از رویداد ماه آینده‌اش، سه مک جدید را در پایگاه داده EEC ثبت کرد

خبرمهم: اپل احتمالا با برگزاری رویدادی در تاریخ 8 مارس مصادف با 17 اسفند از آیفون SE 3 و آیپد ایر جدید رونمایی خواهد کرد. حالا به فاصله کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری این رویداد، کوپرتینویی‌ها سه مک کاملا جدید را در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا (EEC) ثبت کرده‌اند.

اپل احتمالا با برگزاری رویدادی در تاریخ ۸ مارس مصادف با ۱۷ اسفند از آیفون SE 3 و آیپد ایر جدید رونمایی خواهد کرد. حالا به فاصله کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری این رویداد، کوپرتینویی‌ها سه مک کاملا جدید را در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا (EEC) ثبت کرده‌اند.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، سه مک جدید اپل با شماره مدل‌های A2615 ،A2686 و A2681 ثبت شده‌اند و ظاهرا تمام آن‌ها از سیستم عامل مک‌اواس مانتری (macOS Monterey) پشتیبانی خواهند کرد. متاسفانه جزئیات دیگری درباره این دستگاه‌ها تاکنون فاش نشده است.

سه مک جدید در رویداد اسفند معرفی خواهند شد؟

هرچند هنوز مشخص نیست که آیا اپل واقعا قصد دارد از این دستگا‌ه‌ها به زودی رونمایی کند یا خیر، اما باید به این نکته توجه داشت که غول فناوری مستقر در کوپرتینو مطابق قانون، پیش از رونمایی رسمی محصولات جدید خود را در پایگاه داده ثبت می‌کند. به عنوان مثال آیفون SE جدید و نسل بعدی آیپد ایر که احتمالا ماه آینده شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود، ماه گذشته در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا رویت شده بودند.

با استناد به گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، می‌دانیم که اپل در حال کار روی چندین مک جدید مجهز به تراشه M2 است که در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند. طبق ادعای «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در رویداد ماه آینده اپل حداقل شاهد یک مک جدید خواهیم بود. همچنین این شرکت در حال کار روی یک آی‌مک بزرگتر با تراشه اختصاصی خود است تا آن را جایگزین آی‌مک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل کند. مک بوک ایر کاملا بازطراحی شده جدید نیز مانند مک مینی جدید در دست ساخت قرار دارد.

از سویی دیگر، نشریه دیجی‌تایمز در گزارش اخیر خود توضیح داده بود که شرکای زنجیره تامین اپل، حتی در طول تعطیلات سال نو چینی نیز تولیدات خود را ادامه داده‌اند تا اولین مک بوک پرو با تراشه M2 نیز همزمان با آیفون SE 3 و آیپد ایر جدید معرفی شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا