فناوری

محدودیت های تیک تاک بر اساس سن؟!

خبرمهم: شرکت تیک تاک با برگزاری یک نشست خبری تایید کرده که در تلاش برای ابداع روش‌هایی برای رتبه‌بندی و محدود کردن محتوا بر اساس سن کاربران است.

شرکت تیک تاک با برگزاری یک نشست خبری تایید کرده که در تلاش برای ابداع روش‌هایی برای رتبه‌بندی و محدود کردن محتوا بر اساس سن کاربران است.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، به نقل از رویترز، تیک تاک قصد دارد با محدودیت کردن دسترسی به محتوای خود بر مبنای سن کاربران از دسترسی به محتوای مناسب بزرگسالان توسط کاربران نوجوان در این برنامه نمایش ویدیوهای کوتاه جلوگیری کند.

در سال‌های اخیر محبوبیت تیک تاک در بین نوجوانان افزایش یافته و از همین رو این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری ویدئوهای کوتاه در حال اجرای یک آزمایش کوچک است تا دریابد چگونه می‌تواند محتوای مناسب بزرگسالان  را از حساب‌های متعلق به کاربران جوان‌تر حذف کند.

این شرکت که متعلق به غول فناوری چینی ByteDance است، افزوده که از انواع استانداردهای رتبه بندی محتوا که قبلاً برای رتبه بندی فیلم ها و بازی ها استفاده می شدند، استفاده می کند. گفته می‌شود تیک تاک روشی را آزمایش می‌کند تا سازندگان هر ویدئو در محیط برنامه مشخص کنند که آیا می‌خواهند محتوای آنها فقط توسط مخاطبان بزرگسال مشاهده شود یا خیر.

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی به علت کم توجهی و رویکردهایشان در مورد حفظ ایمنی کاربران جوان‌تر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. متا شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، از سوی قانونگذاران ایالات متحده به همین دلیل مورد انتقاد و حتی پیگرد قضایی بوده اند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا