فناوری

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ میتواند گوشی های دیگر را بصورت بیسیم شارژ کند

خبرهای فوری: جدای از حفره نمایشگر، می توان قابلیت موسوم به Wireless Powershare را ویژگی متمایز و قابل توجه سری گلکسی اس 10 سامسونگ دانست.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرهای فوری، پرچمدار تازه سامسونگ البته نخستین موبایلی نیست که این ویژگی را دارد و پیشتر هواوی میت ۲۰ پرو هم با قابلیت شارژ بیسیم گوشی های دیگر وارد بازار شد با این حال اما این واقعیت ابدا از ارزش این قابلیت در خانواده اس ۱۰ کم نمی شود.

اما مهم تر از همه اینکه سامسونگ با افزودن این ویژگی به گوشی های جدید خود شکستی سخت را به اپل تحمیل کرد چراکه شرکت کالیفرنیایی سازنده آیفون برای افزودن قابلیت شارژ بیسیم به گوشی های تولیدی خود با مشکلات عدیده ای روبرو بود و شارژر بیسیم ایرپاور را که دوسال از معرفی اش می گذرد هنوز به بازار عرضه نکرده است.

قابلیت شارژ بیسیم پرچمداران جدید سامسونگ تا حدود زیادی به باتری بزرگی وابسته است که گلکسی اس ۱۰ را شارژ می کند. بنابراین به لطف این ویژگی هر زمان که یکی از دوستانتان با مشکل تمام شدن باتری موبایلش روبرو شد میتوانید با ورود به تنظیمات گلکسی اس ۱۰ و فعال کردن مد اشتراک گذاری شارژ بیسیم یا Wireless Power Share مشکل دوست خود را حل کنید.

این قابلیت جدید باید با تمامی گوشی هایی که از طریق استاندارد چی شارژ می شوند سازگاری داشته باشد. علاوه بر این هدفون های بیسیم تازه سامسونگ به نام گلکسی بادز نیز می توانند از گلکسی اس ۱۰ شارژ بگیرند و این یعنی سامسونگ ایرپادهای اپل را هم با این ویژگی شکست داد.

البته باید اشاره کنیم که برای استفاده از این قابلیت لازم است یکی از گوشی ها از قسمت نمایشگر روی سطح میز قرار داده شود و شارژ وایرلس نیز سرعت کمتری نسبت به شارژ عادی خواهد داشت.

[irp posts=”11325″ name=”گلکسی S10e سامسونگ در برابر رقبا”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا