بین المللیورزشی

نیلسون پرسپولیس را از قهرمانی دور می‌کند؟

خبرمهم: باشگاه پرسپولیس برحسب حکم فیفا باید تا تاریخ ۱۷ جوئن (۲۸ خرداد) مطالبات نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی خود را پرداخت کند در غیر این صورت با جرایمی مانند کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو می‌شود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، مهدی خواجه‌وند در خصوص اینکه نیلسون اعلام کرده باشگاه پرسپولیس تا تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) باید مطالبات او را (حدود ۸۳ هزار دلار) پرداخت کند وگرنه از این باشگاه امتیاز کم می‌شود، اظهار داشت: نیلسون جزو بازیکنان خوب ما بود. نگاه مدیریت باشگاه این است که تمام پرونده‌های خارجی را مدیریت کنیم. سیاست ما این است تا قبل از اعلام نتیجه هر پرونده به نتایج مناسب برسیم.

وی ادامه داد: هواداران مان نگران کسر امتیاز نباشند. پرونده نیلسون مثل بقیه پرونده‌ها مدیریت می‌شود. ما سعی می‌کنیم تا قبل از تاریخ اعلام شده به نتیجه برسیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: همچنین سعی می‌کنیم در پرونده‌های خارجی مصالحه کنیم، اما اگر نشد در صورت لزوم به CAS اعتراض می‌کنیم تا به صورت موقت جلوی اجرای حکم را بگیریم. خوشبختانه نگاه آقای رسول پناه طوری است که در تمام پرونده‌های خارجی دنبال توافق هستیم.

مذاکره نمی‌کنم، پولم را می‌خواهم

باشگاه پرسپولیس برحسب حکم فیفا باید تا تاریخ ۱۷ جوئن (۲۸ خرداد) مطالبات نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی خود را پرداخت کند در غیر این صورت با جرایمی مانند کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو می‌شود.

در همین خصوص، نیلسون کوریا اظهار داشت: من نمی‌دانم طلب از پرسپولیس به پول ایران چقدر می‌شود و فقط پولم را می‌خواهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است با باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای داشته باشد یا خیر، گفت: با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنم و پولم را می‌خواهم. پرسپولیس اگر تا تاریخ ۱۷ ژوئن پول من را ندهد با کسر امتیاز روبرو می‌شود. این حکم فیفا است و به من ارتباطی ندارد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اتفاقات و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند، تاکید کرد: به طور قطع اخبار را دنبال می‌کنم. نه تنها اخبار مربوط به پرسپولیس را بلکه اخبار ایران را دنبال می‌کنم. من عاشق مردم ایران هستم و در زمانی که ایران بودم چیزی جز خوبی از مردم ایران ندیدم. آن‌ها همیشه به من لطف داشتند. در مورد پرسپولیس هم می‌دانم این تیم ۳ قهرمانی پیاپی لیگ را جشن گرفت و در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی است.

نیلسون عنوان کرد: در دوران کرونا بیشتر مباحث فوتبال را دنبال و مطالعه می‌کنم و هر چند وقت یکبار با مربیان جلسه می‌گذاریم و صحبت می‌کنیم./خبر ورزشی

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا