بین المللیسلامت

شمار قربانیان کرونا در انگلیس از ۵۰ هزار نفر گذشت

خبرمهم: اطلاعات مرکز ملی آمار انگلیس نشان می‌دهد شمار کسانی که در این کشور بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از میرر، آمار و ارقام منتشر شده از سوی مرکز ملی آمار انگلیس نشان می‌دهد تعداد کل کسانی که در این کشور بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.

به نوشته میرر، آمار نشان می‌دهد که تا ۲۲ مه تعداد کل قربانیان کرونا در انگلیس و ولز ۴۳ هزار و ۸۳۷ نفر اعلام شده است، به این ترتیب وقتی آمار قربانیانی را که پس از این تاریخ، وزارت بهداشت روزانه به طور رسمی اعلام کرده است به این عدد اضافه کنیم رقمی بالاتر از ۵۰ هزار نفر به دست می‌آید.

میرر در ادامه نوشت: تا آن زمان در اسکاتلند ۲ هزار و ۲۴۵ نفر، در ایرلند شمالی ۵۰۴ نفر و در ولز ۲ هزار و ۵۲۵ نفر بر اثر کرونا جان باخته بودند. از آن زمان تاکنون، وزارت بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی اعلام کرده است در سراسر انگلیس ۲ هزار و ۶۵۲ نفر بر اثر کرونا جان باخته‌اند، به این ترتیب، تعداد کل مرگ و میر‌های ناشی از کرونا که رسما اعلام شده است به رقم ۵۰ هزار ۴۹۲ نفر می‌رسد.

این در حالی است که روز گذشته وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد آمار رسمی قربانیان در این کشور ۳۹ هزار ۴۵ نفر است. به نوشته میرر، دلیل تفاوت این ارقام آن است که مرکز آمار ملی تمامی افرادی را که در گواهی فوت آن‌ها دلیل مرگ ابتلا به کووید-۱۹ ثبت شده است شمارش می‌کند و از آنجا که به دست آوردن چنین آماری کمی زمانبر است امکان دارد در شمارش روزانه قربانیان کرونا تعدادی از آن‌ها لحاظ نشده باشند.

در حال حاضر بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی مقامات بهداشت انگلیس ۲۷۶ هزار و ۳۳۲ نفر در این کشور به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا