بین المللی

حضور مقامات ونزوئلایی و سفیر ایران در کنار نفتکش «فورچون»

خبرمهم: تعدادی از مقامات ونزوئلایی و سفیر ایران در این کشور آمریکای لاتین در کنار نفتکش ایرانی «فورچون» حامل فرآورده‌های نفتی صادراتی ایران به مقصد ونزوئلا که در حال تخلیه بار خود است، حضور پیدا کردند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،   «طارق الایسامی» معاون رئیس جمهور و وزیر نفت، سرلشکر «پادرینو لوپز» وزیر دفاع، «ادمیرال رمخیو سبایوس» فرماندهی عملیات استراتژیک، «اسد روبال چاوز» رئیس شرکت نفت و حجت الله سلطانی سفیر ایران در ونزوئلا جهت استقبال از اولین نفتکش ایرانی به‌نام فورچون که در حال تخلیه محموله صادراتی خود به ونزوئلا  است، در بندر «پوئرتوکابیو» حضور پیدا کردند.

بر اساس این گزارش دومین نفتکش حامل فرآورده‌های نفتی صادراتی ایران به ونزوئلا نیز  بعد از ظهر سه‌شنبه به وقت محلی به محل تخلیه می‌رسد و سومین نفتکش نیز روز چهارشنبه به موقعیت اسکورت در آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا خواهد رسید.

نفتکش «فارست» که دومین شناور از ناوگان پنج فروندی نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران است که فرآورده‌های نفتی را به مقصد ونزوئلا حمل می‌کند، یکشنبه شب حدود ساعت ۲۴:۰۰ به محل اسکورت رسید و با همراهی ناوهای نظامی ونزوئلا عازم بندر تخلیه شد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا