بین المللیفرهنگی

بدزبان‌ترین بازیگر سینما معرفی شد

خبرمهم: تحقیقات جدید مرکز «Buzz Bingo» جونا هیل را به عنوان بدزبان‌ترین هنرپیشه تاریخ سینمای هالیوود اعلام کرد. این پیمایش از میان ۳۵۰۰ عنوان فیلم و بر حسب میزان استفاده از واژه‌های ناسزا انجام گرفته است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، جونا هیل در فیلم هایی که در آن بازی کرده بدزبان ترین هنرپیشه بوده است، حتی از ساموئل ال جکسون در فیلم «داستان های عامه پسند» تارانتینو.

تحقیقات جدید مرکز «Buzz Bingo» «جونا هیل» را به عنوان بدزبان ترین هنرپیشه در تاریخ سینمای هالیوود اعلام کرد.

بر اساس پژوهشی که به تازگی انجام گرفته، با بررسی ۳۵۰۰ نسخه فیلم سینمایی، جونا هیل هنرپیشه هالیوودی بخاطر بیشترین استفاده از واژگان ناسزا به عنوان بدزبان ترین هنرپیشه تاریخ سینما مشخص شده است.

طبق این نظرسنجی، هیل در کل فیلم های خود ۳۷۶ کلمه ناسزا ادا کرده است که بسیاری از آنها متعلق به شخصیت او در فیلم «سوپر بد»(Superbad) و البته شخصیت او در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» بوده است.

بر اساس این تحقیق که از سوی مرکز «Buzz Bingo» صورت گرفته، فیلم زندگینامه جوردن بلفورت ساخته مارتین اسکورسیزی با ۷۱۵ واژه بد و بیراه، به عنوان بد زبان ترین فیلم تمام دوران بوده است.

جونا هیل بر این اساس رکورد جدید خود را بالاتر از همبازی خود لئوناردو دی کاپریو در فیلم «گرگ وال استریت» و ساموئل ال جکسون در فیلم «داستان های عامه پسند» به دست آورده است./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا