بین المللی

اخراج کارکنان بیمارستان‌ها در آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا

خبرمهم: یک رسانه آمریکایی گزارش داده برخی از بیمارستان‌های این کشور به دلیل کمبود منابع مالی کارکنانشان را مجبور کرده‌اند در خانه بمانند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، در شرایطی که آمریکا به گفته رئیس‌جمهور این کشور، «دونالد ترامپ» در آستانه ورود به «سخت‌ترین هفته» از لحاظ شیوع بیماری موسوم به «کووید-۱۹» است یک گزارش حاکی است برخی بیمارستان‌ها مجبور شده‌اند به دلیل کمبود منابع مالی، کارکنان خودشان را خانه‌نشین کنند.

پایگاه خبری سی‌بی‌اس امروز دوشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد برخی از بیمارستان‌های آمریکایی کارکنانشان را در این شرایط مجبور کرده‌اند در خانه بمانند.

سی‌بی‌اس در این گزارش نوشته است: «در گیر و دار بحران کرونا، بسیاری از بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا ناگهان با کمبود درآمد مواجه شده‌اند. این اتفاق، در پاره‌ای از موارد به معنای اعطای مرخصی به کارکنان، درست در زمانی است که اوضاع همه‌گیری بیماری رو به وخامت است.»

در ایالت «فلوریدا»، مدیران بیمارستان «Jackson Memorial» می‌گویند مجبور شده‌اند حقوق کارکنانشان را کاهش دهند و از شمار دیگری از کارکنان هم خواسته شده به دلیل فشار مالی روی بیمارستان موقتاً به مرخصی بروند.

«آنگلا فرشلی فیرچایلد»، یکی از کارکنان این بیمارستان می‌گوید دریافت ایمیلی با این مضمون که او باید به مرخصی یک هفته‌ای برود او را شگفت‌زده کرده است.

او به سی‌بی‌اس می‌گوید: «ما را ملزم کرده‌اند به مرخصی برویم. منظورشان را نمی‌فهمم چون همه جای کشور الان دارند دنبال پرستار می‌گردند.»/فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا