بین المللی

ترامپ: اوج قربانیان کرونا در آمریکا احتمالا ۲ هفته دیگر است

خبرمهم: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد اوج مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا احتمالا در ۲ هفته دیگر خواهد بود و ممکن است ایالات متحده مانند اروپا شاهد مرگ هزاران نفر باشد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی درباره گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشور مدعی شد: «ممکن است مانند اروپا شاهد مرگ هزاران نفر باشیم. اگر تدابیر بازدارنده‌ای برای مقابله با کرونا اتخاذ نمی‌کردیم، آمار مرگ ناشی از این ویروس در آمریکا به ۲ میلیون نفر می‌رسید.»

ترامپ گفت: «اوج مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا احتمالا در ۲ هفته دیگر خواهد بود. دموکرات‌ها به دلیل رویکرد سیاسی، نمی‌خواهند به تلاش‌های دولت آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا اعتراف کنند.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «در این زمینه شبکه سی‌ان‌‎ان نیز اطلاعات نادرستی منتشر می‌کند.»

این در حالی است که دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام کرد با جان باختن ۵۱۸ نفر از شهروندان آمریکایی، تاکنون ۲ هزار و ۴۰۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

ایالات متحده آمریکا بالاترین میزان آلودگی به این ویروس را در جهان دارد.

ترامپ ۳۰ روز دیگر اجرای طرح فاصله فیزیکی را در آمریکا تمدید کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از یک سو مخاطرات این بیماری را کم دانسته و از سوی دیگر از آمریکایی‌ها خواسته است اقداماتی برای کند کردن شیوع آن اتخاذ کنند.yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا