بین المللی

درخواست کمک برخی ایالت‌های آمریکا برای دریافت اقلام بهداشتی و درمانی

خبرمهم: مقامات برخی ایالت‌های آمریکا خواستار کمک دولت فدرال در زمینه تأمین اقلام بهداشتی شده‌اند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: مقامات برخی ایالت‌های آمریکا در پی شیوع گسترده کرونا خواستار کمک دولت فدرال در زمینه تأمین اقلام بهداشتی شده اند.

بر اساس این گزارش، فرمانداران، پزشکان و امدادگران ایالت‌های کانتیکت، نیوجرسی، ایلینوی و کالیفرنیا در آمریکا که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند خواستار کمک در زمینه تأمین اقلام بهداشتی و درمانی شده اند.

پیش از این پایگاه اینترنتی نیوز بریک که شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا را به صورت جهانی منتشر و به روز رسانی می‌کند، اعلام کرده بود شمار جان باختگان ویروس کرونا در آمریکا به ۴۸۵ نفر و شمار افراد مبتلا به ۳۴ هزار و ۶۷۱ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این آمار، بیشترین مبتلایان و آمار مرگ ناشی از کرونا در نیویورک است. تاکنون ۱۵۳ نفر در نیویورک بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۱۶ هزار و ۹۲۰ نفر هم مبتلا شده‌اند.

بسیاری در آمریکا ترامپ را به عدم برنامه ریزی مناسب برای مهار ویروس کرونا متهم می‌کنند. این در حالی است که خود ترامپ عملکرد دولت را بسیار خوب ارزیابی کرده است. فرماندار ایالت نیویورک ضمن انتقاد از ترامپ گفته که نمی‌داند در دولت چه می‌گذرد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا