بین المللی

رئیس‌جمهور اندونزی هم تست کرونا داد

خبرمهم: به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونای وزیر حمل‌ونقل اندونزی، رئیس‌جمهور این کشور به همراه تعدادی از وزرای دولت آزمایش کرونا دادند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از رویترز، «جوکو ویدودو» رئیس‌جمهور اندونزی امروز اعلام کرد به دنبال مبتلا شدن وزیر حمل و نقل این کشور به کرونا، به همراه تعدادی از وزرای کابینه آزمایش کرونا داده است.

ویدودو همچنین به مردم این کشور توصیه کرد از تجمع خودداری کنند و فعالیت‌های کاری خود را از منزل انجام دهند.

اندونزی که چهارمین کشور پرجمعیت جهان است امروز گزارش داد تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۱۷ مورد رسیده و پنج نفر نیز تاکنون از این بیماری جان باختند. در جاکارتا، پایتخت اندونزی، و چند استان و شهر دیگر تمامی مدارس تعطیل شده و برخی از شرکت‌ها از کارکنان خود خواسته‌اند دورکار باشند.

روز گذشته تایید شد که «بودی کاریا سومادی» وزیر حمل و نقل این کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده است. او روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت حضور داشت.

ویروس کووید ۱۹ که اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت، تاکنون به ۱۵۳ کشور و قلمرو سفر کرده و در کل ۱۵۷۴۰۹ نفر در سراسر جهان به آن مبتلا شده‌اند. از این میان ۵۸۴۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۷۵۹۵۳ نفر هم بهبود یافته‌اند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا