بین المللی

نتانیاهو برای «ماسک» از هند تقاضای کمک کرد

خبرمهم: در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با شیوع کرونا، با خودستایی بارها مدعی وفور اقلام پزشکی در فلسطین اشغالی شد، اینک برای تامین ماسک و مواد اولیه دارو از هند تقاضای کمک کرده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، در حالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها در روزهای اخیر مدعی وفور کالاها و اقلام پزشکی در فلسطین اشغالی شد، اینک از هند تقاضای ماسک و مواد اولیه دارو کرده است.

به نوشته وبگاه «وان ایندیا» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل از «نارندرا مودی» همتای هندی خود خواسته تا با صادرات ماسک و موارد اولیه ساخت دارو موافقت کند.

بنیامین نتانیاهو در تماس تلفنی از مودی خواست به قطع صادرات ماسک و مواد اولیه دارو به اسرائیل خاتمه دهد. هند در روزهای گذشته به خاطر شیوع کرونا و نیازهای داخلی، توقف اقلام دارویی به فلسطین اشغالی را صادر کرد.

نتانیاهو در سخنانی خود به وابستگی به کشورهای مختلف از جمله هند در زمینه تامین مواد اولیه دارو تاکید کرد و گفت: «من با نخست وزیر هند گفت وگو کردم.ما در زمینه خط تولید به کشورهای مختلف وابسته هستیم.»

گفته می شود که نارندرا مودی با صادرات مواد اولیه دارویی به فلسطین اشغالی موافقت کرده، اما در زمینه صادرات ماسک تصمیمی نگرفته است./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا