بین المللیحوادث

برنامه ریزی مرد انگلیسی برای مرگ باعث زنده ماندنش شد

خبرمهم: مرد انگلیسی که حتی برنامه تشییع جنازه و دفن خود را هم ریخته بود، به شکل معجزه آسیایی درمان پیدا کرد و به زندگی بازگشت.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از روزنامه میرور، «پیتر هندز» ۶ هفته بعد از مرگ خواهرش لیزلی متوجه شد که خود نیز به سرطان مبتلاست و فرصت چندانی برای زندگی نخواهد داشت.
پزشکان ژانویه ۲۰۱۷ بود که به هندز خبر دادند به سرطان روده مبتلا شده و ۶ ماه بیشتر فرصت زندگی ندارد، او نیز از شغل خود استعفا کرد و پول حاصل از بازخریدش را هم خرج مراسم تشییع جنازه و تدفین خود کرد، کت و شلوار مخصوص و قبری نیز در کنار خواهر خود خرید.
اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه پزشک معالجش آوریل ۲۰۱۸ به او خبر داد می توانند شیمی درمانی را آغاز کنند و دسامبر همان سال نیز تحت عمل جراحی بسیار حساس و ۱۳ساعته ای قرار گرفت.
هندز که تمام پول هایش را صرف امور خیریه نجات معتادان و کمک به همسرش برای پرداخت قسط های خانه جدیدشان کرده بود، در حالی تحت این عمل جراحی قرار گرفت که شانس موفقیت آن حدود ۵۰ درصد بود. با وجود این، او سرطان را شکست داد؛ پس قبر و تابوت خریداری شده اش خالی ماند و با اینکه هزینه خاکسپاری را هم پرداخته بود به زندگی ادامه داد./اعتمادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا