بین المللی

سنای آمریکا بودجه ۸.۳ میلیارد دلاری برای مقابله با کرونا تصویب کرد

خبرمهم: مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه طرحی را که خواستار اختصاص ۸.۳ میلیارد دلار برای مقابله با ویروس کرونا است به تصویب رساند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه با اختصاص بیش از ۸ میلیارد دلار بودجه برای مقابله با «کرونا» موافقت کرد. این طرح برای تبدیل شدن به قانون باید به امضای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برسد. پایگاه «هیل» گزارش داده انتظار می‌رود ترامپ این طرح را امضا کند.

نمایندگان مجلس سنای آمریکا با ۹۶ رأی موافق یک رأی مخالف این طرح را به تصویب رساندند.  مجلس نمایندگان آمریکا یک روز قبل‌تر، طرح موازی لایحه سنا را به تصویب رساند.

این طرح خواستار اختصاص ۷۷.۶ میلیارد دلار به سازمان‌ها و نهادهایی است که در حال مبارزه با کرونا هستند. ۵۰۰ میلیون دلار هم برای برنامه‌های دیگر در نظر گرفته شده است. با این حساب، نزدیک به ۸.۳ میلیارد دلار در این طرح برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا تا کنون مرگ ۱۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس را تأیید کرده است. گفته می‌شود بیش از ۱۲۰ نفر در چندین ایالت آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا