بین المللیحوادث

مجازات شوهر چشم‌چران با کور کردن یک چشم و بریدن بینی‌

خبرمهم: یک زن فرانسوی با دیدن چشم‌چرانی و هرزگی شوهرش نسبت به زن میز کناری در یکی از رستوران‌های مارسی چشم او را کور کرد. ماریا 26ساله پس از دیدن این صحنه به سوی همسرش حمله برد، چشم چپش را به شدت مجروح کرد و زخم‌های عمیقی در ناحیه بینی و گردن او بر جا گذاشت.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، یک زن فرانسوی شوهر چشم‌چرانش را با کور کردن یک چشم و بریدن بینی‌اش مجازات کرد.

 روزنامه البیان امارات خبر داد، یک زن فرانسوی با دیدن چشم‌چرانی و هرزگی شوهرش نسبت به زن میز کناری در یکی از رستوران‌های مارسی چشم او را کور کرد.

به گفته شاهدان، ماریا ۲۶ساله پس از دیدن این صحنه به سوی همسرش حمله برد، چشم چپش را به شدت مجروح کرد و زخم‌های عمیقی در ناحیه بینی و گردن او بر جا گذاشت.

زنی که سر میز کناری نشسته بود نیز از این تهاجم بی‌نصیب نماند، اما به گواه شاهدان جراحت چندان عمیقی به او وارد نشد.

این زن طی اعترافات خود در مرکز پلیس گفت: هنگام صرف شام متوجه شدم همسرم با فردی پشت سرم در حال ایما و اشاره است. به بهانه دستشویی رفتن میز را ترک کردم و دیدم همسرم همچنان به این کار خود ادامه می‌دهد! اینجا بود که عصبانی شدم و او و آن زن را به باد کتک گرفتم.

بر اساس گزارش بیمارستان، مرد ۳۰ساله که پاتریک نام دارد از ناحیه بینی دچار نقص عضو دائم و از ناحیه شبکیه چشم چپ دچار پارگی شده است. زجاجیه چشمش نیز به طور کامل آسیب دیده و در آستانه از دست دادن بینایی از چشم چپ قرار دارد.

علاوه بر شوهر آسیب‌دیده و آن زن مزبور، مدیران رستوران هم از زن عصبانی بابت تخریب چند میز شکایت کرده‌اند./اعتماد آنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۵ دیدگاه ها

  1. ایول داره،کار خوبی کرد،آخه خانم خودت چش بود که چش میندازی به زنهای دیگه، واقعا زنها همیشه از این چشم چرانی گله مند هستند،آقایون یکم چشاتون درویش کنید

  2. سلام و عرض ادب .
    با توجه به رسالت فرهنگی که برعهده دارید و لزوم فرهنگ سازی درست ، خواهشمند است از اشاعه اخباری که حاوی خشونت علیه یک جنسیت خاص بوده و قبح چنین رفتارهایی را در جامعه میشکند خودداری فرمائید .
    درضمن هیچ لزومی به انعکاس مو به موی اخبار یک کشور اروپایی برای جامعه خودمان نیست و اگر هم چنین است بهتر است یا همه اخبار و اتفاقات آن جوامع را منتشر کنیم و یا اینچنین گزیده و مغرضانه عمل نکنیم ، مبادا شائبه این پیش بیاید که احتمالا دست اندرکاران آن رسانه پیوند و عهدی با اصحاب فمنیسم دارند .
    موید باشید

  3. حالا اگه یه مرد به خاطر رابطه پنهانی زنش همچین کاری کرده بود همه عالم به بهانه خشونت علیه زنان اون مرد رو محکوم می کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا