بین المللی

تشدید تدابیر امنیتی در ۱۱ پایگاه آمریکا و انگلیس در کویت

خبرهای فوری: یک منبع امنیتی در کویت فاش کرد، دولت آمریکا و انگلیس در اقدامی پیشگیرانه تدابیر امنیتی را در ۱۱ پایگاه خود در منطقه و همچنین منازل دیپلمات‌هایشان تشدید کردند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری،  به نوشته روزنامه رأی‌الیوم، دستگاه‌های امنیتی کویت اجرای طرح استقرار گسترده را برای حفاظت از تأسیسات حیاتی در مقابله با خطرات احتمالی ادامه داده و علاوه بر ساختمان‌های متعلق به دیپلمات‌های آمریکا و انگلیس، ۱۱ پایگاه و ساختمان نیروهای ویژه این دو کشور را در چارچوب توافق‌نامه‌های دفاعی مشترک تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دادند.

روزنامه “القبس” امروز (جمعه) به نقل از منابعی فاش کرد، این تشدید تدابیر امنیتی همچنین شامل برخی از منازل مسؤولان و دیپلمات‌های خارجی می‌شود.

به نوشته این روزنامه تیم کاملی از همه بخش‌های دستگاه‌های امنیتی در وزارت کشور، با هدف نظارت بر راهبرد تأمین امنیت و دفع خطر از منافع آمریکایی و انگلیسی تشکیل شد.

القبس در ادامه نوشت: کویت در امنیت کامل قرار دارد و همه این اقدامات احتیاطی و به دلیل وجود نابسامانی‌های روزافزون در منطقه است و هماهنگی میان وزارت‌های کشور و دفاع ، گارد ملی و سایر طرف‌های ذی‌ربط برای حفظ امنیت کویت ادامه دارد.

نیروهای آمریکایی شش پایگاه در کویت دارند. این پایگاه‌ها در جریان حمله نیروهای آمریکا به عراق و پشتیبانی از ارتش آمریکا نقش محوری داشتند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا