بین المللیورزشی

روزبهانی برنزی شد/ شریفی به فینال صعود کرد

خبرهای فوری: در تورنمنت بوکس احمد کومرت ترکیه احسان روزبهانی به مدال برنز دست یافت و شریفی راهی فینال شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، در سومین روز از تورنمنت بوکس احمد کومرت ترکیه ۷ بوکس کشورمان روی رینگ می‌روند.

احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس در دومین مبارزه خود حریف کوبایی الاصلی از جمهوری آذربایجان را پیش رو داشت که رقیبش را ناک اوت کرد. احسان نخستین مبارزه خود هم با ناک اوت پیروز شد.

کاپیتان تیم ملی بوکس ضمن راهیابی به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد، اما با صلاحدید کادرفنی دیگر در این رقابت‌ها روی رینگ نمی‌رود.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در این خصوص اظهار داشت: روزبهانی در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر (۹۱ کیلوگرم) مبارزه کرد و برای ما مهم بود ۲ مبارزه پیش از مسابقات چین انجام دهد. نباید روی او فشار وارد کنیم و طی صحبتی که با احسان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که دیگر مبارزه نکند و وزنش را با تمرین پایین بیاورد تا اماده حضور در چین شود.

طوفان شریفی و احسان روزبهانی در مرحله نیمه نهایی باید رودرروی هم قرار می‌گرفتند که با توجه به کناره‌گیری روزبهانی از ادامه مسابقات، طوفان شریفی به فینال وزن ۹۱ کیلوگرم صعود کرد.

دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان که در رده بزرگسالان نخستین تورنمنت بین‌المللی خود را تجربه می‌کند در مبارزه مقابل ماهوت از مراکش سزاوارانه به برتری رسید.

سجاد کاظم زاده، مسلم مقصودی و علی جمالی هم امروز (پنجشنبه) روی رینگ خواهند رفت./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا