بین المللی

فاکس نیوز: نیروی دریایی آمریکا در تدارک تجهیز به موشک‌های قادر به هدف گیری هر نقطه از جهان است

خبرهای فوری: نیروی دریایی آمریکا استفاده از موشک‌هایی که قادر هستند در مدت یک ساعت یا کمتر هر نقطه از کره زمین را هدف قرار دهند، بررسی می‌کنند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، به نقل از اسپوتنیک، بنا بر گزارش‌ها، این سلاح نیروی دریایی ایالات متحده را قادر می‌سازد تا از یک موقعیت امن اقدام به وارد آوردن “ضربه سریع” علیه دشمن کند و اهداف را در همان آغاز درگیری، بدون نیاز به استقرار سرباز یا ادوات نظامی با “شگفتی تاکتیکی” از بین ببرد.

فاکس نیوز چهارشنبه به نقل از کوین اسمیت، مدیر برنامه ناوشکن کلاس زوموالت گزارش داد، نیروی دریایی ایالات متحده در نظر دارد ناوشکن جدید کلاس یواس‌اس زوموالت USS Zumwalt را مسلح کند تا در سال ۲۰۲۱ آماده جنگ شود و انتظار می‌رود این ناوشکن جدید بتواند موشک‌های مسلح به کلاهک‌هایی را که برای انجام حملات سریع جهانی ظرف یک ساعت یا کمترطراحی شده‌اند، شلیک کند.

اسمیت گفت این چارچوب فوق‌العاده‌ای برای “حمله سریع متعارف” خواهد بود. این مدیر برنامه ناوشکن کلاس زوموالت تاکید کرد: قابلیت ذاتی این کشتی رادارگریزی است.

 برنامه تسلیحاتی “حمله سریع متعارف” که اولین بار در دوره ریاست جمهوری جورج بوش ارائه شد، برای بارگیری موشک‌های بالستیک با کلاهک‌های متعارف طراحی شده است و اجازه می‌دهد که یک موشک همان سرعت و برد یک سلاح هسته‌ای را داشته باشد و “ظرف چند دقیقه”به هر نقطه از کره زمین برسد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا