بین المللی

رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل پیشوایان کفر در عصر حاضر هستند

خبرهای فوری: رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود اعلام کرد، در مقدمه دشمنان امروز امت اسلام آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند که جنایات بسیاری در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی مرتکب شده‌اند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) به مناسبت «روز شهید» در این کشور سخنرانی کرد و گفت، امسال روز شهید با تحولات و اتفاقات زیادی همراه بود.

وی ضمن تلاوت آیه « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» (هرگز گمان مبر آنها که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانند؛ آنها زنده هستند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند ) به تفسیر این آیه پرداخت و تأکید کرد، شهدا همیشه زنده هستند و از درجات بسیار بالا نزد پروردگار برخوردارند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، الحوثی در ادامه گفت، متغیرهای سالانه به نفع «بندگان مستضعف خداوند» در یمن و مابقی منطقه روند صعودی به خود گرفته است.

رهبر انصارالله ضمن اعلام اینکه امت اسلام با دشمنانی آشکار روبرواست، افزود، در مقدمه این دشمنان،  آمریکا و اسرائیل هستند که با توطئه‌های شیطانی به دنبال ضربه زدن به امت اسلام هستند، آنها پیشوایان کفر در عصر حاضرند.

عبدالملک الحوثی به جنایات آمریکا در عراق هم پرداخت و به عنوان شاهد مثال به وقایع زندان «ابوغریب» اشاره کرد.

وی ادامه داد، شر آمریکا حتی به ملت‌های غیراسلامی هم رسیده که از جمله آن می‌تواند به بمباران شیمیایی ژاپن و جنگ ویتنام اشاره کرد.

الحوثی گفت: آیا می‌توان آنچه آمریکا در عراق، افغانستان و فلسطین انجام داده فراموش کرد؟ آمریکا همواره از اسرائیل حمایت نامحدود کرده و در هر آنچه که بر سر فلسطین آمده، نقش آمریکا واضح است.

وی ادامه داد، ملت و کشوری پیدا نمی‌شود که آمریکا به شکلی خصمانه و استکباری در آنجا نباشد. اگر مداخله آمریکا و مدیریت جنگ یمن به دست این کشور نبود اتفاقات یمن هم رخ نمی‌داد،نقش آمریکا در حمله یمن نقشی اساسی و محوری است.

رهبر انصارالله سپس تأکید کرد، برخی قدرت‌ها در کشورهای مختلف آنچنان تابع هستند که به ملت‌های خود اجازه برگزاری تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی را نمی‌دهند.

الحوثی گفت:اگر تسلیم تابع بودن در مقابل آمریکا و اسرائیل شویم جوهر و اصل اسلام را از دست داده‌ایم.این منافقان و خیانتکاران هستند که تسلیم آمریکا شده‌اند و دشمن هر کسی که دشمن آمریکاست و دوست هر کسی که دوست آمریکاست، می‌شوند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا