بین المللی

یاوه‌گویی‌های نتانیاهو بعد از انتقام موشکی ایران از تروریست‌های آمریکا

خبرهای فوری: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن اتهاماتی علیه سردار شهید سپهبد سلیمانی، تهدید کرد در برابر هر کشوری که بخواهد به تل‌آویو صدمه بزند، می‌ایستند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مدعی شد باید از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر شود.

نتانیاهو طی سخنرانی در یک همایش امنیتی، ادعا کرد: «[سردار] قاسم سلیمانی مسئول مرگ تعداد بی‌شماری انسان بی‌گناه بود. او کشورهای زیادی را بی‌ثبات کرد. برای دهه‌ها، او بذر ترس را کاشت و در حال برنامه‌ریزی برای بدتر از آن بود. ترامپ باید برای اقدام علیه این تروریست تقدیر شود».

به نوشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، وی با اعلام حمایت خود از آمریکا بعد از انتقام موشکی ایران از تروریست‌های آمریکایی در عراق، گفت: «اسرائیل کاملا در کنار آمریکا ایستاده است. آمریکا هیچ دوستی بهتر از اسرائیل ندارد و اسرائیل هم دوستی بهتر از آمریکا ندارد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که گویی هنوز از انتقام موشکی ایران درس نگرفته، زبان به تهدید تهران چرخانده و مدعی شد: «اسرائیل پاشنه ثبات در خاورمیانه متلاطم است. ما در مقابل کسانی که می‌خواهند ما را نابود کنند، محکم می‌ایستیم. هرکسی که بخواهد به ما حمله کندف ضربه سختی دریافت می‌کند».

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: «به دلیل قدرتی که داریم، روابط ما با کشورهای غربی و جهان اسلام در حال تغییرات گسترده‌ای است. تقریبا هیچ کشور اسلامی نیست که روابطش با اسرائیل در حال تقویت شدن نباشد».

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا