بین المللی

موج توییتری علیه توئیت‌های جنون آمیز ترامپ؛ کاربران انگلیسی زبان توییتر: ترامپ به وضوح در پی قانون‌شکنی در فضای مجازی است/ آیا تهدید به اقدام جنگی خلاف قوانین توییتر نیست؟

خبرهای فوری: کاربران توییتر به تهدید اخیر ترامپ مبنی بر حمله به ۵۲ هدف مهم در ایران واکنش شدید نشان دادند و از توئیتر خواستند که بر اساس مرامنامه‌اش که ترویج هر گونه خشونت و وحشی گری را ممنوع می‌داند، با توئیت‌های ترامپ که منشآ خشونت طلبی است، برخورد کند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، طی روزهای اخیر و در پی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و توئیت ‌های جنون آمیز ترامپ، تعداد زیادی از کاربران انگلیسی زبان توئیتر ضمن حمله به ترامپ و محکومیت جنایات رئیس جمهور آمریکا، از توئیتر خواستند که بر اساس مرامنامه‌ی خود نسبت به توئیت‌های ترامپ واکنش نشان دهد.این موج توئیتری علیه ترامپ با توئیت تهدیدآمیز اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ۵۲ هدف در ایران افزایش یافت و تعداد زیادی از کاربران انگیسی زبان توئیتر ضمن حمله‌ی مستقیم به ترامپ و محکومیت اقدامات جنون‌آمیز وی، با انتشار اسکرین شاتی از صفحه‌ی قوانین منع خشونت‌گری توئیتر، از این شبکه‌ی اجتماعی خواستند که بر اساس مرامنامه‌اش که ترویج هر گونه خشونت و وحشی گری را ممنوع می‌داند، با توئیت‌های ترامپ که منشآ خشونت طلبی است، برخورد کند.در ذیل، برخی واکنش‌های کاربران انگلیسی زبان توییتر آمده است:سلام بخش پشتیبانی توییتر، آیا تهدید به اقدام جنگی برخلاف قوانین شما نیست؟ به نظرم رسید باید برای سایرین هم این موضوع را چک کنم.من ۵ توییت آخر ترامپ را گزارش کردم. بگذارید ببنیم توییتر چه واکنشی نشان می دهد!!توییتر… ترامپ به وضوح داره قانون شکنی می کنه.
ترامپ بسیار وقیحانه در توییتر تهدید می کند!رئیس جمهور آمریکا هرگز نباید در توتیتر و در هیچ جای دیگر به تهدید مراکز فرهنگی و غیر نظامی کشورهای دیگر اقدام کند. این خود حرکتی شیطانی و تروریستی است، بدون هیچ ارزش استراتژیکی؛ از بین بردن تاریخ و میراث کشورها.

/شفقنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا