بین المللی

روایت لس آنجلس تایمز از تصمیم ترامپ برای ترور سردار سلیمانی

خبرهای فوری: روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی به روند تصمیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ترور سردار سپهبد سلیمانی پرداخته است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، روزنامه لس آنجلس تایمز در مطلبی با عنوان «ترامپ چگونه تصمیم ترور سلیمانی را گرفت» نوشته است: هنگامی که تیم امنیت ملی ترامپ روز دوشنبه به اقامتگاه او در فلوریدا رفتند انتظار نداشتند وی عملیات ترور ژنرال قاسم سلیمانی را تایید کند.

مایک پامپئو وزیر خارجه، مارک اسپر وزیر دفاع و ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دیدار ترامپ رفته بودند تا درباره حملات هوایی اخیر پنتاگون در عراق و سوریه علیه گروه‌های تحت حمایت ایران گزارشی ارائه کنند.

لس آنجلس تایمز در ادامه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی می‌نویسد: یک گزارش به ترامپ نشان داده شد که در آن فهرست اقدامات بعدی که آمریکا می‌تواند اتخاذ کند نوشته شده بود و در این فهرست هدف قرار دادن ژنرال سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران نیز قرار داشت.

این مقام آمریکایی می‌افزاید: به طور غیرمنتظره‌ای ترامپ گزینه ترور سلیمانی را انتخاب کرد و این تصمیم ترامپ با همراهی مشاوران طرفدار جنگ با ایران وی روبرو شد. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا