بین المللیورزشی

علیرضا جهانبخش در لیست خروج برایتون در ژانویه؛ پایان خیلی زودِ ماجراجویی علیرضا در انگلستان؟

خبرهای فوری: به نظر جدایی از برایتون، تنها راه باقی مانده برای لژیونر فوتبال کشورمان است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، در خبری ۵ بازیکن برایتون که احتمال دارد در ژانویه و نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک کنند، معرفی کرده است. در صدر این لیست، نام علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون دیده می شود. سایت محلی برایتون در خصوص جهانبخش نوشته است:

مهاجم ایرانی در جولای ۲۰۱۸ با قیمت ۱۷ میلیون پوند از آزد آلکمار خریداری شد. او فصل قبل در ۲۴ بازی خود برای برایتون با هدایت کریس هاتن، چه در لیگ و چه در مسابقات حذفی موفق به گلزنی نشد. این بازیکن تحت نظر گراهام پاتر نیز فقط ۱ بازی برابر بریستول راورز در efl کاپ انجام داده است. در بازی اخیر برایتون برابر لستر نیز این بازیکن روی نیمکت قرار داشت، ولی به عنوان یار تعویضی هم وارد میدان نشد.

با اینکه پاتر زمان بازی زیادی به جهانبخش نداده، اما مدام در خصوص رفتار خوب این بازیکن در تمرینات صحبت کرده است. او به لحاظ اخلاقی و حضور در تمرینات از جهانبخش رضایت کامل دارد اما هنوز هیچ فرصتی به او برای بازی در لیگ برتر نداده است. حتی صحبت هایی در خصوص استفاده از جهانبخش در پست دفاع راست به جای مارتین مونتویا مطرح شد، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

۴ بازیکن خروجی دیگر لیست پاتر از دید سایت برایتون، لئون بالوگان، گایتان بونگ، اسکولتو و گلن ماری هستند./طرفداری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا