بین المللیورزشی

ویژگی‌های داور بازی عراق با ایران افشا شد

خبرهای فوری:‌ کمک داور بین المللی فوتبال ایران برخی از ویژگی‌های دیلان پریرا، داور دیدار عراق با ایران را تشریح کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، محمدرضا منصوری، کمک داور بین المللی فوتبال ایران، درباره ارزیابی اش از انتخاب دیلان پریرا کریشانتا سریلانکایی به عنوان داور دیدار تیم های ملی فوتبال عراق با ایران بیان کرد: من از این داور شناخت مناسبی دارم چراکه در ۲ تورنمنت با او حضور داشتم. دیلان از داوران قدیمی فهرست الیت AFC و سطح داوری اش از فوتبال سریلانکا بسیار بالاتر است. برای تیم‌های ایرانی هم قضاوت‌های زیادی انجام داده است.

او افزود: تیم‌های ایرانی در بیشتر بازی‌هایی که دیلان قضاوت کرده برنده شده اند و می‌توان  گفت او برای تیم‌های باشگاهی و ملی کشورمان خوش قدم است. امیدوارم این موضوع در بازی با عراق هم تکرار شود و تیم ملی ایران بتواند با قضاوت «دیلان پریرا» حریف را شکست بدهد.

منصوری درباره نقطه قوت این داور سریلانکایی گفت: میزان دوندگی دیلان مهم‌ترین ویژگی او است و خیلی خوب می‌دود.

کمک داور بین المللی فوتبال ایران درباره مهم‌ترین رقابتی که دیلان در آن شرکت کرده است، اظهار داشت: جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات مهم‌ترین تورنمنتی بود که پریرا هم در  آن شرکت کرد. یادم می‌آید او بازی پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را سوت زد.

او درباره اینکه آیا این داور سریلانکایی  تحت تاثیر جو ورزشگاه بین المللی امان اردن که به سود عراقی‌ها است تحت تاثیر قرار می‌گیرد، بیان کرد: دیلان پریرا داور باتجربه‌ای است و بار‌ها بازی‌های اینچینی را سوت زده است. او سفر‌های زیادی به کشورمان، امارات  و عربستان داشته و می‌داند بازی‌هایی که بین مدعیان غرب آسیا برگزار می‌شود چگونه اداره کند و آن‌ها را سوت بزند. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم عراقی ها با توجه به اینکه در کشور ثالث میزبان ایران هستند، از لحاظ روحی و روانی فشار زیادی به تیم ملی بیاورند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا