بین المللی

ستاره هالیوود بازداشت شد

خبرهای فوری: جین فوندا؛ ستاره سرشناس هالیوود در اعتراض به تغییرات اقلیمی بازداشت شد. این ستاره نام آشنا و قدیمی هالیوود هنگامی دستگیر شد که برای به چالش کشیدن اعضای کنگره، همراه با سایر معترضین مقابل کنگره ایالات متحده در واشنگتن ایستاده بود.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، طی ماههای اخیر بحث تغییرت اقلیمی و بی توجهی کابینه دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به این موضوع بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و چهره های سرشناس متعددی به این موضوع اعتراض کرده اند.

اکنون جین فوندای ۸۱ ساله که بین تجمع کنندگان مقابل کنگره ایستاده بود دستگیر شده است. اوا ملکی ، سخنگوی پلیس، به هالیوود ریپورتر گفت: “امروز پلیس  ایالات متحده ۱۶ فرد را به اتهام تظاهرات غیرقانونی در مقابل ککنگره بازداشت کرد. همه این افراد به شلوغی و ازدحام غیرقانونی یا توهین به ماموران متهمند.”

به نظر می رسد خانم فوندا نیز یکی از همین دستگیر شدگان است. فوندا روز پنجشنبه در سایت شخصی خود نوشت: “من دیگر نمی توانم تحمل کنم و اجازه دهم که مقامات منتخب ما از قدرت خود برای نابود کردن سیاره ما و سوآوری شخصی خود استفاده کنند. ما نمی توانیم همچنان در برابر این رفتار سکوت کنیم.”

جالب است بدنید جین فوندا یک تجمع اعتراضی هفتگی را راه اندازی کرده و قرار است معترضان هر جمعه برای اعتراض به شرایط موجود تجمع کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا