بین المللی

مبارزه شجاعانه مرد تاجر با چهار سارق مسلح + فیلم

خبرهای فوری: تاجر شجاع با دست خالی سارقان مسلحی را که شب هنگام برای سرقت وارد خانه‌اش شده بودند در یک مبارزه دیدنی مجبور به فرار کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شجاعت کم نظیر یک تاجر جوان را در مواجهه با چهار سارق مسلح به تصویر می‌کشد. این سارقان که وارد خانه ” آصف علی ” شده بودند با واکنش استثنایی او مجبور به فرار شدند. همسر آصف در طبقه دوم حضور داشت که ناگهان متوجه ورود یکی از سارقان به داخل خانه شد. با فریاد‌های این زن، آصف که در طبقه اول بود خود را به مقابل درب ورودی رساند.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته خانه تهیه شده لحظه رویارویی آصف ۳۵ ساله با سارقان را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که آصف با زدن ضربات پیاپی مشت به صورت یکی از سارقان او را به عقب می‌راند. لحظاتی بعد دو همدست دیگر او نیز مورد هدف ضربات مشت آصف قرار گرفته و  مجبور به فرار می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که آصف برای برداشتن چاقو به آشپزخانه رفته است سارق چهارم نیز وارد خانه می‌شود، اما با دیدن چاقویی که در دست آصف است او نیز پا به فرار می‌گذارد.

این اتفاق در ساعت ۹.۱۵ سه شنبه در منطقه بامفورد انگلیس رخ داد. تحقیقات پلیس محلی انگلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است.



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا