بین المللی

خبر نبش قبر صدام دوباره نبش قبر شد؟!

خبرهای فوری: شبکه العربیه خبری را از جنازه صدام حسین دیکتاتور سرنگون شده عراق منتشر کرد که بار دیگر گمانه زنی ها در خصوص جنازه وی را افزایش داد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، به نقل از  وب سایت العالم این شبکه سعودی به گفته خود به نقل از منابع نزدیک به خانواده صدام حسین بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شد که آنها با علم به امکان نبش قبر و انفجار قبر صدام توسط نیروهای حشد الشعبی شبانه قبل از ورود نیروهای حشد به روستای العوجه(محل دفن صدام) جنازه وی و دو فرزندش عدی و قصی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

کارشناسان در پاسخ به این خبر گفته اند این ادعاهای بی پایه واساس به هیچ وجه واقعیت ندارد و “منبع نزدیک به خانواده صدام” نمی تواند منبع موثقی به شمار بیاید، رسانه های سعودی همواره با انتشار خبرهایی از این دست سعی در ایجاد تفرقه و فتنه بین فرزندان ملت عراق را دارند.

آنها در ادامه این خبرها را تلاشی ناکام از سوی نظام وهابی عربستان مرتبط با گروههای تروریستی در جهت احیای صدام و نظام سرنگون شده حزب بعث در عراق توصیف کرده و حشد الشعبی که برای نجات عراق از همه چیز خود مایه گذاشت را هدف اصلی این فتنه انگیزی ها دانستند.

در همین راستا عمار الجبوری استاندار استان صلاح الدین عراق در کنفرانس خبری از برگزاری نشستی امنیتی با حضور سران ارشد نیروهای نظامی و امنیتی از جمله ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی با هدف تسریع عملیات بازگشت آوارگاه به منازل خود خبر داد. /العالم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. صدام مثل بن لادن کشته نشده
    و این بهانه ای برای از بین بردن مدارک بود. همانطور که جنازه بن لادن مخفیانه به دریا سپرده شد. همه چیز بسیار احمقانه و بچه گانه برنامه ریزی شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا