هنیه: اشغالگران در توهم به سر می‌برند/ملت ما هرگز تسلیم نمی‌شود

خبرمهم: هنیه: اشغالگران اگر فکر می‌کنند می‌توانند از طریق نظامی، گزینه و خواست خود را به ما تحمیل کنند، در توهم به سر می‌برند.

به نقل از شبکه المیادین، هنیه در واکنش به جنایت امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات و شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه که به شهادت دستکم ۱۵ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد، افزود: ملت ما تسلیم نمی‌شود و مقاومت به دفاع از حقوق ملت ادامه می‌دهد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، وی اضافه کرد: جنبش حماس با توافقی که امنیت ملت فلسطین را تامین نکند، موافقت نخواهد کرد.

هنیه گفت: اشغالگران از نظر نظامی، سیاسی و اخلاقی شکست خوردند و جامعه جهانی باید برای مقابله با آن‌ها و پایان دادن به جنایت‌های آن‌ها، اقدام کند. وی از همه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان خواست، برای مقابله با جنایت های وحشیانه صهیونیست‌ها بپاخیزند.

منابع خبری ظهر امروز شنبه از شهادت دست کم ۱۵ شهروند فلسطینی در حملات ارتش رژیم اسرائیل به مرکز نوار غزه خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه انجام داده است. اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز شاهد بمباران گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

خروج از نسخه موبایل