بین المللی

ادامه پروازها در فرودگاه‌های نجف، اربیل و بصره

فرودگاه بین‌المللی نجف، فرودگاه بینالمللی بصره و فرودگاه اربیل امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که پروازها در این فرودگاه‌ها بدون توقف ادامه دارد.

فرودگاه بین‌المللی نجف، فرودگاه بینالمللی بصره و فرودگاه اربیل امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که پروازها در این فرودگاه‌ها بدون توقف ادامه دارد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، کاپتان حکمت احمد، مدیر فرودگاه بین‌المللی نجف اشرف امروز به خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: فرودگاه نجف به پروازهای خود ادامه می‌دهد و پروازها متوقف نشدند.

هواپیمایی عراق دوشنبه نیز پس از آنکه فرماندهی عملیات مشترک این کشور از اعمال منع آمدوشد در تمامی استان‌ها در پی تحولات بغداد و برخی استان‌ها خبر داد، اعلام کرده بود، پروازها در فرودگاه بین‌المللی بغداد ادامه دارند.

همچنین احمد هوشیار، مدیر فرودگاه اربیل امروز در گفتگو با بغداد الیوم اظهار کرد: هیچ گونه تعطیلی فرودگاه و یا توقف پروازها وجود نداشته و فرودگاه اربیل باز بوده و فعالیت‌ها به شکل عادی در حال انجام هستند.

مدیریت فرودگاه بین‌المللی بصره نیز در بیانیه کوتاهی تاکید کرد که پروازها در این فرودگاه به شکل عادی ادامه داشته و هیچ پروازی لغو نشده است.

از سوی دیگر مریوان کریم سعید، مدیر گذرگاه مرزی باشماخ نیز اعلام کرد که این گذرگاه باز بوده و هرگز مسدود نشده است.

او به بغداد الیوم گفت: گذرگاه باشماخ و حاج عمران به روی گردشگران و کامیون‌های تجاری باز است و هرگز بسته نشده، رفت‌وآمدها در این گذرگاه به شکل عادی در حال انجام فعالیت‌های خود است و افراد از عراق به ایران و بالعکس در حال رفت‌وآمد هستند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا