بین المللی

زاخارووا: اوکراین به گدایی عادت کرده است

خبرمهم: سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اقدام یک مقام اوکراینی، کی‌یف را به گدایی و ولگردی متهم کرده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در واکنش به اقدام اخیر سفیر اوکراین در استرالیا، گفت که کی‌یف به «ولگردی و گدایی» عادت کرده است.

 «واسیلی میروشنیچنکو» سفیر اوکراین در استرالیا، به تازگی برای فرستادن دخترش به بهترین دانشگاه در لندن درخواست کمک مالی کرده است.

زاخارووا هم در واکنش به این درخواست میروشنیچنکو گفت: «او این کار را انجام داده و جوک نیست، او در صفحه رسمی فیسبوک و توییتر خود لینکی به صفحه تامین کمک مالی گذاشته است. اوکراین به گدایی و ولگردی عادت کرده است.»

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه نوشت: «او در ابتدا گفته که دانشگاه‌های آمریکا را به دخترش نشان داده است، اما دختر او دانشگاهی در لندن را انتخاب کرده است. گدایی و ولگردی اساس دیپلماسی اوکراین است. اوکراین به دلیل چنین نظامی به هدر رفت.»

ماه گذشته میروشنیچنکو با انتشار پستی اعلام کرد ۴ سال پیش دخترش را به سفری جاده‌ای در کالیفرنیا برده و  اکنون که دخترش به سن ۱۹ سالگی رسیده تصمیم گرفته تا در یک دانشگاه در لندن تحصیل کند.

دانشگاه منتخب دختر این مقام استرالیایی رتبه ۱۸ در رشته خود را در سطح جهانی دارد و میروشنیچنکو لینکی برای جمع‌آوری کمک مالی در این پست قرار داده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا