بین المللی

آمارگرسنگان جهان روبه افزایش است

خبرمهم: «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل نسبت به افزایش قیمت مواد غذایی و افزایش گرسنگی در جهان هشدار داد. وی در پیامی در توییتر نوشت: «تعداد مردمی که با گرسنگی مواجه می‌شوند در حال افزایش بوده و قیمت مواد غذایی در بالاترین میزان خود طی یک دهه (گذشته) است».

«آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل نسبت به افزایش قیمت مواد غذایی و افزایش گرسنگی در جهان هشدار داد. وی در پیامی در توییتر نوشت: «تعداد مردمی که با گرسنگی مواجه می‌شوند در حال افزایش بوده و قیمت مواد غذایی در بالاترین میزان خود طی یک دهه (گذشته) است».

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، وی در پیامی در توییتر نوشت: «تعداد مردمی که با گرسنگی مواجه می‌شوند در حال افزایش بوده و قیمت مواد غذایی در بالاترین میزان خود طی یک دهه (گذشته) است».

گوترش در ادامه این پیام توییتری نوشت: «تنها از طریق اقدامی جهانی می‌توان با این چالش جهانی مقابله کرد. ما برای نجات جان انسان‌ها هم اکنون باید اقدام کنیم».

کشورهای غربی بارها مسکو را برای بستن بنادر اوکراین و عدم امکان ارسال غلات اوکراین سرزنش کرده اند. مسکو نیز پاسخ داده است، اگر کی‌اف بنادر خود را از مین پاک کند، عبور امن محموله های غلات را تضمین خواهد کرد/انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا