بین المللی

مسکو: اوکراین در تدارک یک حمله “بزرگ” داخلی است

خبرمهم: خبرگزاری روسی تاس روز چهارشنبه مدعی شد که وزارت اوکراین در تدارک یک حمله داخلی است تا مسکو را برای تبعات آن مقصر جلوه دهد. به گزارش تاس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که شواهدی دال بر تلاش کی‌یف جهت تدارک چنین حمله‌ای که با واژه «بزرگ» از آن یاد شده در دست دارد.

خبرگزاری روسی تاس روز چهارشنبه مدعی شد که وزارت اوکراین در تدارک یک حمله داخلی است تا مسکو را برای تبعات آن مقصر جلوه دهد. به گزارش تاس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که شواهدی دال بر تلاش کی‌یف جهت تدارک چنین حمله‌ای که با واژه «بزرگ» از آن یاد شده در دست دارد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، یورونیوز: خبرگزاری روسی تاس روز چهارشنبه مدعی شد که وزارت اوکراین در تدارک یک حمله داخلی است تا مسکو را برای تبعات آن مقصر جلوه دهد.

به گزارش تاس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که شواهدی دال بر تلاش کی‌یف جهت تدارک چنین حمله‌ای که با واژه «بزرگ» از آن یاد شده در دست دارد.

بنا به این گزارش، ایگور کریلف، مسئول بخش حفاظت در برابر حملات شیمیایی در نیروهای مسلح روسیه گفته است: وزارت دفاع اطلاعاتی در باره آماده سازی اقدامات تحریک آمیز از سوی اوکراین برای متهم کردن ارتش روسیه به استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا