بین المللی

قدردانی سخنگوی القسام از مقام معظم رهبری برای حمایت از مقاومت فلسطین

خبرمهم: سخنگوی نظامی گردانهای «القسام» تأکید کرد که این نهاد فلسطینی، قدردان تأکید عملی و صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حمایت دائم از مقاومت و ملت فلسطین است.

سخنگوی نظامی گردانهای «القسام» تأکید کرد که این نهاد فلسطینی، قدردان تأکید عملی و صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر حمایت دائم از مقاومت و ملت فلسطین است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردانهای «القسام» امروز یکشنبه تأکید کرد به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در روز قدس گوش فرا داده است.

ابوعبیده به شبکه خبری المیادین گفت: «در روز قدس به سخنان عربی صادقانه سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره ملت و مقاومت فلسطین گوش کردیم».

وی تصریح کرد: «ما در گردانهای القسام به خاطر این احساسات، از ایشان تشکر می‌کنیم و قدردان تأکید عملی و صریح ایشان بر حمایت دائم از مقاومت و ملت فلسطین هستیم».

حضرت آیت الله سیّدعلی خامنه ای، عصر روز جمعه (۹ اردیبهشت) به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی کردند.

ایشان تأکید کردند: «حقیقت آن است که تا رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست بر قدس مسلّط است، همه‌ روزهای سال را باید روز قدس دانست. قدس شریف، قلب فلسطین است و سراسر کشور غصب‌شده، از بحر تا نهر، ادامه‌ قدس است. ملّت فلسطین هر روز بیش از گذشته نشان میدهد که با شهامتی کم‌نظیر در برابر ظالم ایستاده و خواهد ایستاد. جوانان با عملیّات فداکارانه‌ی خود، سپر دفاع فلسطین شده‌اند و آینده‌ای متفاوت را  مژده میدهند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا