بین المللی

ترامپ : بایدن عامل گرانی و تورم آمریکاست

خبرمهم: رئیس جمهور سابق آمریکا گفت بایدن و دموکرات‌ها در کنگره تورم عظیمی را ایجاد کردند که موجب فاجعه‌ای در زنجیره تامین مواد غذایی شده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع هوادارانش در کارولینای شمالی گفت: «وضع جسمی و روحی بایدن مانند آمریکا در حال بدتر شدن است. دموکرات‌ها تامین انرژی در آمریکا را با بحران رو به رو کرده اند و اکنون طبقه متوسط از قیمت بالای گاز و مواد غذایی رنج می‌برد. سیاست‌های ناکافی بایدن در رابطه با بحران انرژی در این کشور، قیمت نفت را به رکورد‌های جدیدی رسانده است. این در حالی است که ما دارای منابع انرژی زیادی بودیم و در طول  یک سال می توانستیم به دو برابر منابع انرژی در روسیه و عربستان برسیم.»

رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر با تاکید بر تقلب در نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفت : «به کشور ما توهین می‌شود که رئیس‌جمهورش نمی‌داند در کشورش چه خبر است و نمی‌داند چه باید بکند و چه بگوید.»

ترامپ گفت ممکن است بار دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود، با این حال هنوز هیچ اطلاعیه‌ رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

او با اشاره به حمله روسیه به اوکراین گفت که اگر او به جای جو بایدن هنوز در کاخ سفید رئیس جمهور بود، حمله روسیه به اوکراین اتفاق نمی‌افتاد.

ترامپ  همچنین درباره وضعیت شیوع کرونا در آمریکا، اعلام کرد با روی کار آمدنش در انتخابات آینده، متعهد می‌شود که به هر دستوری درباره کرونا پایان می‌دهد و قانونی را تصویب می‌کند که اخراج کارگران از سوی کارفرمایان به دلیل تزریق نکردن واکسن کرونا را غیرقانونی بداند.

دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شکست در مقابل جو بایدن را نپذیرفت و نتایج آن را تقلب خواند. او در یک سخنرانی از هوادارانش خواست تا به خیابان ها بیایند و نسبت به نتایج انتخابات اعتراض کنند. این درخواست او موجب حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا