بین المللی

آدیداس هم روسیه را تحریم کرد؟

خبرمهم: شرکت آدیداس با دنبال کردن شرکتهای پوما و نایکی در واکنش به حمله نظامی مسکو به اوکراین، فعالیت شعبه‌ها و وب سایت فروش محصولاتش در روسیه را تا اطلاع ثانوی معلق کرد.

شرکت آدیداس با دنبال کردن شرکتهای پوما و نایکی در واکنش به حمله نظامی مسکو به اوکراین، فعالیت شعبه‌ها و وب سایت فروش محصولاتش در روسیه را تا اطلاع ثانوی معلق کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، این شرکت تولیدکننده محصولات ورزشی آلمانی در لینکدین اعلام کرد به پرداخت حقوق کارمندانش در روسیه ادامه می دهد. آدیداس در گزارش سالانه ۲۰۲۰ خود اعلام کرده بود ۱۳ درصد از ۶۲ هزار کارمند این شرکت مقیم روسیه و منطقه کشورهای مشترک المنافع (CIS) هستند. این شرکت همکاری خود با اتحادیه فوتبال روسیه را اول مارس معلق کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پوما هفته گذشته اعلام کرد فعالیت همه شعبه‌های فروش خود در روسیه را متوقف می کند و نایکی اعلام کرد شعبه‌های فروش خود در این شرکت را موقتا تعطیل می‌کند. حمله نظامی روسیه به اوکراین با واکنشهای جهانی روبرو شده و محدودیتهای تجارت و تحریمهای مالی را علیه این کشور به دنبال داشته و بعضی از بزرگترین برندهای جهان را به خروج از روسیه واداشته است./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا