بین المللی

تحکیم ثبات و امنیت در منطقه با تحقق طرح‌های همکاری گسترش می‌یابد

خبرمهم: وزیر امور خارجه در پیامی به وزیر امور خارجه ارمنستان گفت: با تلاش‌های متقابل و تحقق طرح‌های همکاری میان دو کشور در عرصه‌های مختلف، ‌بیش از پیش شاهد گسترش و تحکیم مناسبات دو ملت و تحکیم ثبات و امنیت در سطح ‌منطقه خواهیم بود.

حسین امیرعبداللهیان در پاسخ به پیام تبریک آرارات ‌میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی ‌انقلاب اسلامی ایران با قدردانی از این پیام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر ‌پایه اراده ملت بزرگ ایران و تکیه بر ارزش‌های متعالی اسلامی همواره در جهت توسعه روابط با ‌کلیه کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه بر مبنای اصول کوشیده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، امیر عبداللهیان اضافه کرد: در این ‌چارچوب مایه خرسندی است که مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور بر اساس پیوندهای ‌دیرینه تاریخی و تمدنی و منافع مشترک هر روز گسترش یافته و ابعاد جدیدی می‌یابد.

وی تاکید کرد: یقین ‌دارم با تلاش‌های متقابل و تحقق طرح‌های همکاری میان دو کشور در عرصه‌های مختلف، ‌بیش از پیش شاهد گسترش و تحکیم مناسبات دو ملت و تحکیم ثبات و امنیت در سطح ‌منطقه خواهیم بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا