بین المللی

اسرائیل: از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین حمایت می‌کنیم

خبرمهم: وزارت خارجه اسرائیل با صدور بیانیه‌ای در واکنش به بحران شکل گرفته میان روسیه و اوکراین تاکید کرد: اسرائیل همراهی خود را با نگرانی‌های بین‌المللی در مورد اتفاقات شرق اوکراین و تشدید اوضاع در این منطقه اعلام می‌کند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، وزارت خارجه دولت اسرائیل در نخستین واکنش به بحران شکل گرفته میان روسیه و اوکراین بر حمایت تل‌آویو از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه اسرائیل با صدور بیانیه‌ای در واکنش به بحران شکل گرفته میان روسیه و اوکراین تاکید کرد: اسرائیل همراهی خود را با نگرانی‌های بین‌المللی در مورد اتفاقات شرق اوکراین و تشدید اوضاع در این منطقه اعلام می‌کند.

در این بیانیه آمده است: اسرائیل همچنین امیدوار به راه حل دیپلماتیک است که منجر به کاهش تنش شود و آماده است در صورت لزوم به این راه حل بپیوندد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: اسرائیل از تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین حمایت می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هیچ اشاره‌ای به روسیه و یا محکوم کردن اقدامات آن نشده است.طبق گزارش روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت این بیانیه پس از دیدار نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با یائیر لاپید، وزیر خارجه، بنی گانتس، وزیر جنگ و آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی دولت این رژیم صادر شده است./عصرایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا