بین المللی

حملات پدافندی رژیم صهیونیستی به سوریه

خبرمهم: سامانه پدافندی سوریه در واکنش به حملات موشکی دیشب رژیم صهیونیستی به حومه دمشق تعدادی از این موشک‌ها را ساقط کرد.

سامانه پدافندی سوریه در واکنش به حملات موشکی دیشب رژیم صهیونیستی به حومه دمشق تعدادی از این موشک‌ها را ساقط کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، منابع رسانه‌ای سوریه ساعتی پیش از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق خبر داده و اعلام کرد که سامانه‌های دفاع هوایی سوریه در برابر این حملات موشکی که از سمت منطقه ریاق در شرق بیروت برخی از مناطق اطراف دمشق را هدف قرار داده بود، نشانه رفته و برخی از موشک‌ها را ساقط کرده است.

یک منبع نظامی در گفتگو با خبرگزاری سوریه(سانا) تاکید کرد که این اتفاق حدود ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد امروز صورت گرفته و دشمن صهیونیستی حمله هوایی را با پرتاب موشک از سمت منطقه ریاق واقع در شرق بیروت به  سمت حومه دمشق انجام داده که این حمله موشکی با واکنش سامانه دفاع هوایی سوریه مواجه شده و تعدادی از موشکها ساقط شده‌اند.

این منبع اعلام کرد که حمله مذکور برخی خسارتهای مالی را در منطقه به بار آورده است.

ارتش رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته دهها تجاوز موشکی  ضد مناطق مختلف سوریه انجام داده که با واکنش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه مواجه شده است.

رژیم صهیونیستی در روز اول بهمن نیز حمله موشکی گسترده ای را به سوریه انجام داد که وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سامانه دفاع هوایی سوریه ۳۰ موشک کروز و بمب هدایت شونده اسرائیلی را در این حمله منهدم کرده است./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا