بین المللی

تهدیداتی جدی برای بشریت در سال ۲۰۲۲

خبرمهم: بابا ونگا ملقب به «نوستراداموس بالکان» که چندین مورد از پیش گویی های او به واقعیت پیوسته است، برای سال ۲۰۲۲ میلادی هم پیشگویی هایی را انجام داده بود که مهمترین آنها این است که این سال را «سال بلایا» نام گذاری کرده بود.

این پیشگوی نابینای بلغاری پیش از مرگش درباره سال ۲۰۲۲ نیز پیشگویی هایی را انجام داده است که براساس گفته های او، در این سال جهان شاهد حوادث و اتفاقات زیادی خواهد بود که روی سرنوشت بشریت تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، براساس پیش گویی های او، دانشمندان درسال ۲۰۲۲، یک ویروس کشنده را در یخچال های طبیعی در غرب روسیه بویژه منطقه سیبری کشف خواهند کرد که به دام خواهد افتاد و منجمد خواهد شد اما به دلیل گرم شدن کره زمین، در زمین گسترش می یابد و تهدیدی جدی برای بشریت ایجاد می کند.

او همچنین گفته است که جهان در سال ۲۰۲۲، در معرض بلایای طبیعی و آب و هوای طاقت فرسایی قرار می گیرد که زندگی بشریت را در برخی اماکن به دلیل طوفان، آتش سوزی، سیل و زلزله ناممکن می سازد. آمریکا نیز در معرض گردبادی از یخ های وحشتناک قرار خواهد گرفت.

این پیشگوی نابینا با اشاره به اینکه کشورهای اسکاندیناوی با افزایش شدید دمای هوا روبرو خواهند شد و قاره اروپا در این سال به شدت تحت تاثیر سیل ها قرار خواهد گرفت، آورده است که استرالیا در سال ۲۰۲۲ صحنه موج های ادامه دار آتش سوزی هایی خواهد بود.

وی همچنین شیوع ملخ در جهان در سال ۲۰۲۲ را پیش بینی کرده و گفته است که بشریت با فقر و گرسنگی روبرو می شود و زمین در معرض خشکسالی قرارخواهد گرفت.

گفته می شود بسیاری از پیش گویی های بابا وانگا که نام کامل او «وانگلیا گشترووا» است، برای سال ۲۰۲۱ به حقیقت پیوسته است؛ برای مثال گفته شده است وی ویروس کرونا و موشک چینی را پیش بینی کرده بوده است. البته برخی از پیش گویی های او برای سال ۲۰۲۱ میلادی نظیر زندگی در سیاره های متفاوت از زمین، فروپاشی اقتصاد اروپا و کشف درمان سرطان تحقق نیافت.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. ۵۰۰ تا آیتم مختلف رو پیشگویی میکنه برای هر سال، خب معلومه دو تاش درست درمیاد😕
    نابینا که هست سنشم که بالا رفته فاز جادوگری و پیشگویی گرفته😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا