بین المللی

ایده‌های متنوع امیرعبداللهیان برای توسعه همکاری‌ها با جمهوری آذربایجان

خبرمهم: وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایده های متنوعی را یرای توسعه هر چه بیشتر همکاری ها در جریان سفر به باکو به همراه دارم، گفت: خوشحالیم روابط دو کشور رو‌ به رشد و توسعه و تحکیم است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به باکو در جمع خبرنگاران گفت: امروز دیدارهای سطح بالایی را با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت و خوشحالیم روابط دو کشور رو‌ به رشد و توسعه و تحکیم است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، وی افزود: ایده های متنوعی را یرای توسعه هر چه بیشتر همکاری ها در جریان این سفر به همراه دارم که در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان این ایده ها مطرح خواهد شد.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته یا همتای خودم وزیر خارجه جمهوری آذربایجان تماس های زیادی داشتیم و حداقل دو یا سه دیدار حضوری در نیویورک، عشق آباد و اسلام آباد انجام شد و در خصوص چارچوب های خوبی برای توسعه همکاری ها توافق کردیم که ان شاءالله در جریان این سفر این چارچوبها را در ملاقات با رئیس جمهوری آذربایجان نهایی خواهیم کرد و پس از آن شاهد رفت و آمد هر چه بیشتر هیأت های اقتصادی. بازرگانی و فرهنگی دو کشور به پایتخت ها و سایر مراکز خواهیم بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا