بین المللی

بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان صحت ندارد

خبرمهم: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بیان توضیحاتی درباره حواشی مطرح شده درباره بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان پرداخت.

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره مسائل مطرح شده پیرامون بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان گفت: بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان صحت ندارد و این موضوع در دستور کار جلسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نبوده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به گفته ی عباس زاده مشکینی، گفت وگوهایی بین ایران و عربستان در حوزه کارشناسی و مقدماتی در حال انجام و پیشبرد است و این مقدمات باید طی شود و سپس وارد گفت وگوی رسمی بین دو کشور بشویم.

اخباری تحت عنوان بازگشایی دفتر نمایندگی ایران در عربستان مطرح شده و گفته شده که در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح شده که تا چند روز دیگر در جده عربستان دفتر نمایندگی ایران بازگشایی شود تا کارهای دیپلماتیک ایران را در عربستان پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد که بازگشایی دفتر نمایندگی ایران باید در گفت وگوهای رسمی مطرح شود و سپس مورد توافق قرار بگیرد که ما هنوز به مرحله گفت گوهای رسمی نرسیده ایم.

انتهای پیام/

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا