بین المللی

رابرت مالی: باید دید ایران در مذاکرات وین چه می‌گوید

خبرمهم: نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مدعی شد نشانه‌هایی که ایران بروز داده دلگرم‌کننده نیست، اما باید دید در مذاکرات پیش‌رو در وین چه خواهند گفت.

«رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی گفت باید دید ایران در مذاکرات هسته‌ای چه می‌گوید و مدعی شد نشانه‌هایی که آن‌ها بروز داده‌اند دلگرم‌کننده نیست.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، ملی آمریکا (ان‌پی‌آر)، مالی در ادامه در حالی که آمریکا طرفی بوده که به صورت یکجانبه برجام را ترک کرده و در این مدت نیز تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده، مدعی شد «اگر ایران تصمیم بگیرد به توافق برنگردد، باید تلاش‌های دیگر را بررسی کنیم- دیپلماتیک و غیره تا به جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران رسیدگی کنیم».

فرستاده ویژه ایالات متحده در امور ایران در ادامه اتهام‌زنی‌ها علیه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، افزود: اگر ایران با نزدیکی به بمب اتمی باعث نگرانی شود، کنار نخواهیم نشست.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» هم گزارش داد مالی در گزیده‌ای از مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه در آستانه از سرگیری مذاکرات هفته آینده در وین، منتشر شد گفت: اگر ایران «بیش از حد» به سلاح اتمی نزدیک شود، ایالات متحده بیکار نخواهد ماند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا